Проблеми BMW E90 - 320d, 323i, 325i и 330i - Automoto.bg

Проблеми BMW E90 - 320d, 323i, 325i и 330i - Automoto.bg
Проблеми E90 320d: N47 времеви вериги.
За 2.0-литрови четирицилиндрови турбодизелови двигатели N47, произведени между март 2007 г. и март 2011 г., прекалено острите зъби на зъбното колело на коляновия вал могат да повредят или счупят веригата за регулиране на скоростта. Моля, обърнете внимание, че в случай на счупване може да се стигне до катастрофални повреди на двигателя, а основният симптом на повреда във веригата е силен шум от задния край на двигателя. За тези двигатели се прилагат две ситуации:
За моделите, произведени преди май 2009 г., необходимите смяна на веригите, разпределителния вал и коляновия вал. От тях коляновият вал трябваше да бъде сменен, защото зъбното колело беше заварено към него и двигателят също трябваше да бъде премахнат, тъй като веригите за регулиране на скоростта бяха разположени в задната част на двигателя. вместо това.
За модели, произведени от май 2009 г. до март 2011 г., коляновият вал не се нуждае от подмяна, тъй като дизайнът на колелата на коляновия вал е бил променен. Схемите за синхронизиране и насочващите механизми обаче все още се нуждаят от подмяна.
Проблеми BMW E90 323i, 325i и 330i (N52): тихият шум от повдигачите на разпределителния вал.
През септември 2009 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B11 09 07 за седани E90 323i, 325i и 330i с двигатели N52, които бяха произведени преди 31 ноември 2008 г. В тези превозни средства случайно се чуваше или бръмчеше от хидравличните повдигачи на разпределителния вал (HVA) ) може да възникне по време на стартиране на студен двигател. Разбираемо е, че тиктакането е причинено от недостатъчно количество въздушно свободно масло за HVA елементите. За да се фиксират обаче, трябва да се подменят дванадесет (12) хидравлични повдигача на клапана на разпределителния вал (част № 11 33 7 605 330).

Ревизираната глава на цилиндъра е въведена в производство от 1 октомври 2008 г. и изцяло изпълнена на 31 ноември 2008 г., както е посочено в следните номера за отливки:
N51 (В30): 7588277.01;
N52 (В30): 7588273.01; и,
N52K (В30): 7588271.01.
Проблеми 2009-12 BMW E90 325i, 330i и 335i: шумотевица, загуба на мощност и "Service Engine Soon".
През октомври 2014 г. BMW издаде Бюлетин за сервизна информация SI B12 14 10 за седани BMW E90 325i, 330i и 335i, произведени от септември 2009 г. до април 2012 г. с двигатели N52 и N55. Според бюлетина тези превозни средства могат да проявят следните симптоми:
Дрънкащ шум от отделението на двигателя;
Загуба на мощност на двигателя;
Осветление на лампата "Service Engine Soon"; и,
Диапазон на неизправности, запаметени в DME, свързани с VANOS и положението на разпределителния вал.
Бюлетинът приписва тези симптоми на едното или и на двете (всмукателни и / или изпускателни) на зъбните колела VANOS с дефектни монтажни болтове. В резултат на това един или повече от четирите монтажни болта може да са разхлабени или счупени. Ако болтовете на зъбните колела на VANOS са открити или са счупени, засегнатият VANOS редуктор трябва да бъде сменен.
Проблеми BMW E90: N51 / N52 / N54 VANOS грешки.
През октомври 2010 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B11 02 08 за E90 3-та серия Седан:
С двигатели N52, произведени от март 2005 г. до юни 2006 г .; и,
С двигатели N51, N52K и N54, произведени от юли 2006 г.

При тези превозни средства лампата "Service Engine Soon" (MIL) може да светне и да бъде придружена от намаляване на производителността на двигателя; това може да се случи след шофиране с двигател при нормална работна температура. Ако се стартира, двигателят обикновено работи нормално. Освен това, в DME се съхраняват следните кодове за грешки:
2A82 VANOS прием - твърда; заседнали механично;
2A87 VANOS изпускателна система - твърда; заседнали механично; или,
3100 Контрол на налягането при повишаване на налягането, деактивиране - забранено повишаване на налягането на налягането (само за двигател N54).

Тези VANOS грешки могат да бъдат причинени от недостатъчно подаване на масло под налягане на входния регулатор на VANOS. За ефективно преместване на разпределителните валове в целевите позиции в определеното време и при всички условия на двигателя е необходимо доставяне на масло под налягане към контролните бутала на VANOS. Когато работата на двигателя изисква VANOS бързо да ускори или забави разпределителния вал на всмукателния или изпускателния отвор, може да възникне повреда 2A82 или 2A87, ако разпределителният вал е "закъснял" или не достигне целевата позиция. В тази ситуация мощността на двигателя може да бъде намалена и да се покаже съобщение за контролно управление.
Според сервизния бюлетин, механичното ограничаване или електрическият отказ на соленоида VANOS и / или електрическата верига може да доведе до недостатъчно захранване с масло на VANOS агрегатите.

В зависимост от диагнозата, може да се наложи да се сменят и двата соленоида VANOS (както и маслото и филтъра на двигателя). Ако има прекомерно износване на ръба на лагерите на разпределителния вал, пръстеновидните уплътнения на куката на разпределителния вал и засегнатият ръб на лагерите на разпределителния вал ще изискват подмяна.
Проблеми BMW E90 3-та серия: отлагания на двигатели N51, N52 и N52K.
През февруари 2008 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B 13 01 07 за E90 3-та серия с двигатели N51, N52 или N52K. В тези превозни средства отлаганията в системата за впръскване и всмукване могат да причинят оплаквания за управляемостта и светлината на „Служебния двигател скоро“. Това условие може да бъде причинено от:
Отлаганията на върха на инжектора на горивото, които са засегнали разхода на гориво и съотношението въздух / гориво. Симптомите включват колебание или препъване по време на ускорение или загуба на мощност; лоша ефективност на горивото; повишени емисии на HC и CO; и лампата „Скоро на сервизния двигател“ да светне поради грешки при прекъсване на запалването;
Въглеродни отлагания в клапаните и на всмукателните колектори, поглъщащи гориво по време на фазата на загряване, причинявайки по-малка въздушно-горивна смес. Въглеродните отлагания (или натрупване) също могат да нарушат потока на сместа при ниски условия на газта и / или скорости на празен ход. Симптомите на въглеродните депозити включват загуба на енергия; нестабилен и / или груб празен ход; повишени емисии на HC, CO и NOx; и лампата „Скоро на сервизния двигател“ да светне поради прекъсващи грешки при прекъсване на запалването; и,
Интерференция на горивната камера (CCDI), когато има контакт между въглеродните отлагания на главата на буталото и цилиндровата глава. Шумът, създаван от този контакт, може да се диагностицира като пинг, чук или друга механична повреда. CCDI се появява първо като студен шум, който може да избледнее, когато двигателят достигне работна температура. С натрупването на отлагания се увеличава температурата на компресия, която може да предизвика детонации преди запалване. Симптомите включват чукане, пининг, лошо ускорение, увеличени емисии на NOx и скокове на празен ход на двигателя.
Проблеми BMW E90 335i: Неизправност на горивната помпа за високо налягане N54
През декември 2010 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B13 09 10 за BMW E90 335i, който се захранва от двигателя N54 и е произведен от 28 март 2006 г. до 26 февруари 2010 г. В тези превозни средства водачът може да изпита:
Удължено време за пускане на двигателя преди стартиране;
Индикаторът „Служебен двигател скоро“ може да светне; и,
Намалената производителност на двигателя се дължи на активирането на „Безопасен режим“, придружен от звуков сигнал и осветяване на предупредителната светлина „Неизправност на двигателя“.
Освен това, кодът за повреда 2FBF ("налягане на горивото при освобождаване на инжектиране, налягане твърде ниско") може да се съхранява в DME.

Това състояние се дължи на неизправност на вътрешните компоненти в горивната помпа с високо налягане. За да се определи, актуализираната DME калибриране подобри стратегията за стартиране на двигателя и устойчивостта на HDP горивната помпа с високо налягане. Ако е необходимо, горивната помпа с високо налягане (включително сензора за гориво при ниско налягане) също ще бъде заменена.

За Австралия BMW инициира „техническа кампания“ за замяна на горивните помпи на превозните средства в обхвата на засегнатия VIN. В САЩ обаче този информационен бюлетин е издаден като част от кампания за изземване (Campaign No. 10E-AO2). Разбира се, гаранцията на горивната помпа също е удължена до 10 години или 120 000 мили (193 000 км).
Проблеми BMW E90 335i (N54): шум от турбокомпресора.
През февруари 2009 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B11 13 07 за превозни средства BMW E90 335i с двигатели N54, които са произведени преди 1 януари 2009 г. В тези превозни средства може да има метален, шум, който се появява до шест или седем пъти. чува се от изпускателната система (близо до зоната на двигателя или турбокомпресора), която се чува:
По време на забавяне от приблизително 3500 rpm; или,
При тежко прилагане на педала на газта без задействано задвижване.

Според служебния бюлетин, причината за този шум е невъзможността на клапата за отвеждане на клапаните да се затвори напълно поради механичните допустими отклонения на задвижващия механизъм. В резултат клапанът за отпадъчни клапи неколкократно блъскаше срещу неговата повърхност за сядане.

Ако след препрограмиране на DME все още имаше шум при шумове, двата задвижващи устройства за турбокомпресор трябваше да бъдат заменени.
Проблеми BMW E90 335i (N54): дрънчащи тръби.
Пръчката на тръбата за отвеждане на газ има известна хлабина на шарнира / лагера, когато тя излиза от задвижващия механизъм и отговаря на рамото на тръбопровода. В резултат на това, от задвижващия механизъм за отпадъчни води и от самия капак на отпадъка може да се чуят шумове. Ако дръжката на клапата се разклати, седалките на клапаните могат да се износят и да се предотврати пълното затваряне на капака на отпадъка - това може да доведе до ниско налягане на налягането, бордовата диагностика да издаде код за неизправност при 30FF (за ниско налягане) и превозното средство да влезе „отпуснато“ домашен режим. За превозни средства с гаранция с повредени турбокомпресори, BMW ще замени турбокомпресорите и ще добави част към фугата или ще замени фугата, за да премахне хлабината / пускането. В резултат на едно състезание в САЩ, BMW Северна Америка удължи гаранцията си на турбокомпресора до осем години или 132 000 км за всяка повреда, причинена от дефект в тръбата на турбокомпресора. За превозни средства, които не са в гаранция, следпродажбеното решение включва:
поставяне на титаниева втулка през турбото тяло за рамото на отпадъчната клапа;
преработване на задвижващия прът към втулката на рамото; и,
преработване на вентила за отпадъчни води.
 BMW E90 - 320d 323i 325i  330i - Automoto.bg
Проблеми BMW E90 335i (N54): забавяне и сътресение при ускоряване от почивка.
През януари 2009 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B24 03 08 за автомобили BMW E90 335i с двигатели N54 и трансмисии 6HP19TU, произведени от март 2007 г. В тези превозни средства водачът може да изпита закъснение при включване на предавките напред и тежък удар, когато ускоряване от почивка - това е станало само по време на фазата на загряване на двигателя и не е възникнало в „Спортен режим“. Според бюлетина на услугата, това условие се дължи на калибрирането на „неблагоприятния“ неутрален контрол на празен ход (NIC) за софтуера EGS.
Проблеми BMW E90 3-Series: ZF предавателни повреди.
През декември 2008 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B24 01 08 за E90 3-Series Седан с двигатели N52K или N54 и автоматични трансмисии ZF, произведени преди февруари 2008 г. В тези превозни средства може да светне предупредителната светлина „Предаване“ и предаването влиза в неговия безопасен режим. Освен това кодът за грешка 4F81 ("мониторинг на съотношението, съединител А") може да бъде регистриран в EGS-модула за управление, както и 507B / 507C ("неприемлив сензор за паркиране") или 507D ("неправилно изключен механизъм за паркиране"). Бюлетинът на услугата приписва тези грешки на:
Ниско ниво на течност за предаване; или
Утечка на вътрешно предавателно налягане, причинена от дефектно уплътнение на адаптера между корпуса на трансмисията и мехатронното устройство.

Ако се установи, че печатът на Мехатронния адаптер е дефектен (т.е. пукнатини или повреда на уплътнението), той трябваше да бъде заменен.
Проблеми BMW E90 3-Series: изтичане на уплътнителната втулка ZF
През март 2010 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B 24 08 06 за автомобили BMW E90 от 3-та серия с шестстепенни трансмисии ZF 6HP19 / 21 или 6HP26 / 28, които бяха произведени до април 2008 г. да се вижда в зоната на трансмисионния маслен съд; сервизният бюлетин обяснява това условие на плътността на О-пръстена на уплътнителния ръкав на Мехатроник. Само ако видима следа от изтичане показва значителна загуба на трансмисионна течност, Мехатроничният уплътнителен кожух (част № 24 34 7 588 725) трябва да бъде заменен.
Проблеми BMW E90 3-та серия: бели люспи / прах от вентилационни отвори.
През ноември 2007 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B 64 12 07 за автомобили BMW E90 3-Series Sedan, произведени от 31 май 2006 г. до 9 септември 2007 г. В тези превозни средства от въздуха може да се появят бели люспи или прах. климатични отвори. Служебният бюлетин обяснява това условие на повърхностното окисление на изпарителя и заявява, че това се случва само с изпарители, произведени от Denso (идентифицирани от етикета на предната част на корпуса на климатика зад радиото. За да се фиксира, изпарителят трябваше да бъде сменен (част № 64 11 9 179 802) и корпусът и въздуховодите на климатичната инсталация трябва да се почистват от всякакви остатъчни люспи или прах с влажна кърпа.
Проблеми и неизправности: BMW E90 седан 3-та серия.
Двигателят може да прегрее поради електрически проблем между електрическата водна помпа и контролния модул или самата водна помпа.
Светлината за „проверка на двигателя“ може да светне и може да има код за грешка при прекомерно блокиране на блокиращия преобразувател на въртящия момент - това може да се дължи на повреда на уплътнението на преобразувателя на въртящия момент.
Ако климатикът започне да духа горещо след около час, може да има изтичане на въздух близо до сензора на изпарителя. Ако климатикът издава шумови шумове, добавянето на 90g повече хладилен агент в системата може да реши проблема.
За модели, оборудвани с климатик за задните седалки, декоративната облицовка на централната конзола може да стане гореща, когато е избрано задно загряване - това може да причини дискомфорт, ако коляното на водача се свърже с конзолата.
Ако фаровете вибрират по време на шофиране, трябва да се монтира допълнителна опора на фаровете.
Дистанционното централно заключване може да спре да работи, защото една от ключалките на вратата, или ключалката на вратата на газа, изтегля прекалено много електрическа енергия и взривява предпазителя.
За превозни средства, оборудвани с ксенонови светлини, електрическите огледала и прозорците могат да спрат да работят, ако съединител зад фара се намокри и разяжда.
Помощта за сервоуправление може да избледнее поради вътрешно износване на помпата на сервоусилвателя.
Универсалният отварач за гаражни врати може да не приеме код от друг източник (нов предавател или нов собственик), ако батериите в предавателя са ниски.